Öka produktiviteten med Office 365

Öka produktiviteten med Office 365

Ett enkelt och flexibelt sätt för personalen att producera, samarbeta, kommunicera och öka er konkurrenskraft utan initiala investeringar. Idag baserar vi denna tjänst på Microsoft Office 365, vilket kan inkludera office-paketet, mailtjänst, samarbetsytor, realtidskommunikation, fillagring mfl.

PC, Mac, surfplatta, telefon. Du måste kunna arbeta på alla möjliga enheter, var som helst, och ha konsekventa funktioner när du gör ditt jobb. Här är produktivitet lösningen. Vilken enhet du än jobbar på har du med åtkomst till allt du behöver, alla dokument, e-post, kalendrar, kontakter och gruppwebbplatser följer med dig. Även dina inställningar följer med dig, så dina filer är alltid uppdaterade och har samma status som när du lämnade dem, oavsett vilken enhet du använder.

Det kan vara svårt med nya verktyg. Med vår tjänst kan din personal använda samma program de redan använder varje dag med alla de nya funktioner de behöver. Spara direkt i molnet eller börja samarbeta med andra, direkt i programmen de redan känner till. Allt fungerar tillsammans. Inga problem, inget krångel.

Det finns även flera nya verktyg och program som vi gärna hjälper er att komma igång med. Verktyg som Teams eller Yammer, som kan ingå i er uppsättning av Office 365,  kan förändra ert arbetssätt, förbättra samarbetet och öka er effektivitet. Beroende på dina och organisationens behov och önskemål guidar vi er till rätt verktyg, vad just din organisation behöver för jobba smartare och snabbare.

Vad ingår?

Som en del av Cygates tjänst för produktivitet kan Cygate ta ett helhetsansvar i hela flödet från funktion till slutanvändare. Vi erbjuder en ”all inclusive” tjänst för produktivitet som inkluderar mjukvara, installation, drift och förvaltning, utbildning, service och support, underhåll, övervakning samt en ServiceDesk som stöttar er.  Cygate levererar mjukvaran för arbetsplatsen samt gemensamma funktionerna för mejl, möten, fillagring, samarbetsytor m fl. i denna tjänst.

Vi börjar tillsammans med att gå igenom era behov för att välja vilka delar, alla eller vissa utvalda, samt vilken tjänstenivå ni vill starta på. Vi planerar också hur det ska rullas ut till användarna och hur/om ni kan öka omfattningen, beroende på era behov, över tid.


Produktivitet med Start, Plus eller Pro?

Alla företag är olika och har olika behov, därför delar vi upp vår tjänst i tre versioner; Start, Plus och Pro.

Produktivitet Start är för det företag där det centralt finns resurser med egen kompetens och administration.

Produktivitet Plus är för det företag som inte har möjlighet eller resurser själva att hantera server produkter och incident ärenden mot leverantör.

Produktivitet Pro är för det företag som även vill inkludera en kundtjänst funktion. Självklart kan vi leverera som en anpassad kundunik tjänst. Samt att vi har färdiga optioner för utökad funktionalitet.

Fördelar

Service desk

Vi hanterar frågorna från era användare, löser dem och återrapporterar.

Delegerad admin

Vi administrerar och hanterar förändringar i tjänsten, vilket gör att ni bättre kan fokusera på er kärnverksamhet.

Kom igång snabbt

Vi hjälper er med allt ifrån att säkerställa rätt funktionalitet och leveransmodell till att koppla ihop er befintliga IT-miljö med denna tjänst.

Samarbete

Arbeta bättre tillsammans, editera samma dokument tillsammans i realtid.

Ökad säkerhet

Vi hjälper bl a till att säkra och hantera era identiteter och ser till att er data finns tillgänglig även om din dator eller telefon försvinner.

Utbildning

Våra kundanpassade utbildningar maximerar nyttan av verktygen genom att säkerställa att användarna ges rätt förutsättningar från start.

Mobilitet

Få jobbet gjort från vart du än är och från vad som helst med senaste version av dokument.

Effektiv kommunikation

Bredda kommunikationen och förbättra kunskapsöverföringen. Nå dina kunder på nya sätt.